KES College

Νικολάου Κωνσταντίνος

Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας

Νικολάου Κωνσταντίνος

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα:

Ο κος Νικολάου Κωνσταντίνος είναι Λέκτορας στο KES COLLEGE από το 2023. Είναι κάτοχος (α) Διπλώματος στη «Δημοσιογραφία και Δημόσιες Σχέσεις», από το KES COLLEGE (2009), (β) Πτυχίου (BSc) στις «Επικοινωνίες» (με κατευθύνσεις την Εταιρική Επικοινωνία, τη Μουσική/Ραδιοφωνική Παραγωγή και τη Δημοσιογραφία), από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (2012), (γ) Διπλώματος μεταπτυχιακού επιπέδου (PGCert) (Level 7) στις «Δημόσιες Σχέσεις» (CIPR Diploma in PR), από το Chartered Institute of Public Relations (2011), (δ) Μεταπτυχιακού Τίτλου (MSc) στην «Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση», από το Cyprus International Institute of Management (2013), και (ε) Μεταπτυχιακού Τίτλου (ΜΑ) στην «Ανάπτυξη Προγραμμάτων και Διδασκαλία», από το Πανεπιστήμιο Κύπρου (2015). Επιπλέον, είναι κάτοχος Πτυχίου Αρμονίου από το Ελληνικό Κολλέγιο Μουσική (Κύπρος), καθώς και πιστοποιημένος επαγγελματίας εμπειρογνώμονας ως «Στέλεχος Digital Marketing / Χρήση τεχνικών και εργαλείων Social Media Marketing» από την GlobalCert (Ελλάδα). Από το 2016 είναι ερευνητής στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικών ΜΜΕ του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ο κος Νικολάου έχει συμβάλει στη  συν-επικουρία μαθημάτων του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, (α) του προπτυχιακού μαθήματος «Ραδιοφωνική Δημοσιογραφία», από το 2016 έως το 2020, (β) του προπτυχιακού μαθήματος «Ζωντανή Τηλεοπτική Παραγωγή ΙΙ», από το 2018 έως το 2019, και (γ) του μεταπτυχιακού μαθήματος «Διαδικτυακό Ραδιόφωνο», από το 2019 έως το 2020 και από το 2022 έως το 2023. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στο Τμήμα Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ως βοηθός διδασκαλίας (2008-2012), στα Επιμορφωτικά Κέντρα του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων (2011-2015), στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου ως Εκπαιδευτής (Εξωτερικός Συνεργάτης) (2013-2016) και ως Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Ενηλίκων (2015-2016). Παράλληλα, έχει εργαστεί στο Mediazone του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ως εργαστηριακός βοηθός στα στούντιο ήχου και παραγωγής (2008-2012), στο Melody Radio 103.1 ως μουσικός ραδιοφωνικός παραγωγός (2012), στο UCY VOICE 95.2 FM του Πανεπιστημίου Κύπρου ως μουσικός ραδιοφωνικός παραγωγός και ηχολήπτης (2013-2015, 2020), στο KAMAE Fitness ως διαχειριστής κοινωνικών μέσων και κειμενογράφος (2013-2016), και στην ΧΑΝ Θεσσαλονίκης (Παράρτημα Καλαμαριάς) ως διαχειριστής κοινωνικών μέσων και κειμενογράφος (2015-2017). Ο κος Νικολάου έχει συγγράψει μέχρι στιγμής (2023) έξι (6) κεφάλαια σε επιστημονικά βιβλία με διαδικασία κρίσης, και μια σειρά επιστημονικών συγγραμμάτων μετά από κρίση (από το 2014 – μέχρι σήμερα), με πάνω από 570 επιστημονικές αναφορές (h-index 13). Επίσης, έχει συμμετάσχει σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια στην Κύπρο και στην Ελλάδα ως εισηγητής, αλλά και σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα. Τέλος, ο κος Νικολάου είναι Guest Reviewer σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά (79 κριτικές μέχρι σήμερα), ενώ από το 2022 είναι μέλος του editorial board του επιστημονικού περιοδικού «International Journal of Technology-Enhanced Education (IJTEE)» ως Associate Editor. Διδάσκει θέματα της ειδικότητάς του.

  1. Nicolaou, C. (2023). Generational Identity From and Through the Media and Entertainment Landscape: Socio-Cultural Environment of X, Y, and Z Generational Cohorts. In E. Essien (Ed.), Handbook of Research on Diversity and Gender Differences in Spiritual Experiences(pp. 198-217). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6826-5.ch012
  2. Nicolaou, C. (2023). Opportunities and Challenges in Educator Development: Audiovisual Media Communications and Multiple-Multimodal Skills. In S. Chakravarti (Ed.), Innovations in Teacher Development, Personalized Learning, and Upskilling the Workforce(pp. 24-47). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5518-0.ch002
  3. Nicolaou, C. (2023). Generations and Branded Content from and through the Internet and Social Media: Modern Communication Strategic Techniques and Practices for Brand Sustainability—The Greek Case Study of LACTA Chocolate. Sustainability15(1), 584. http://doi.org/10.3390/su15010584
  4. Nicolaou, C., Matsiola, M., & Kalliris, G. (2022). The Challenge of an Interactive Audiovisual-Supported Lesson Plan: Information and Communications Technologies (ICTs) in Adult Education. Education Sciences12(11), 836. http://doi.org/10.3390/educsci12110836
  5. Nicolaou, C. (2021). Media Trends and Prospects in Educational Activities and Techniques for Online Learning and Teaching through Television Content: Technological and Digital Socio-Cultural Environment, Generations, and Audiovisual Media Communications in Education. Education Sciences11(11), 685. https://doi.org/10.3390/educsci11110685
  6. Nicolaou, C. (2021). Development of Business Through the Internet and Social Media: The Professional Use of Audiovisual Media Technologies Through Strategic Tactics and Practices. In Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing (pp. 193-211). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7192-7.ch012
  7. Nicolaou, C., Matsiola, M., Karypidou, C., Podara, A., Kotsakis, R., & Kalliris, G. (2021). Media Studies, Audiovisual Media Communications, and Generations: The Case of Budding Journalists in Radio Courses in Greece. Journalism and Media2(2), 155-192. https://doi.org/10.3390/journalmedia2020010
  8. Nicolaou, C. (2021). Qualitative methods research through the Internet Applications and Services: The contribution of audiovisual media technology as technology-enhanced research. International Research in Higher Education6(1), 1-14. https://doi.org/10.5430/irhe.v6n1p1
  9. Nicolaou, C., & Kalliris, G. (2020). Audiovisual Media Communications in Adult Education: The case of Cyprus and Greece of Adults as Adult Learners. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education10(4), 967-996. https://doi.org/10.3390/ejihpe10040069
  10. Nicolaou, C., Matsiola, M., & Kalliris, G. (2019). Technology-Enhanced Learning and Teaching Methodologies through Audiovisual Media. Education Sciences9(3), 196. https://doi.org/10.3390/educsci9030196

Καθεστώς Εργοδότησης: Μερική Απασχόληση Θέση: Λέκτορας
Ειδικότητα: Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις
Προγράμματα Σπουδών: Διοίκηση Γραφείου και Γραμματειακές Σπουδές, Διοίκηση Ιατρικών Επισκεπτών, Δημοσιογραφία με Δημόσιες Σχέσεις

APPLY NOW